Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- księga uczniów,
- księga ewidencji dzieci,
- księgi arkuszy ocen,
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- księga korespondencji,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- uchwały Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
- rejestr wydanych zaświadczeń,
- rejestr upoważnień,
- rejestr akt osobowych,
- rejestr wydanych kart rowerowych,
- rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego, drugiego języka obcego, technologii informatycznej,
- rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego,
- książka obiektu budowlanego,
- księgi inwentarzowe i środków trwałych,
- dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego,
- skontrum biblioteczne,
- ewidencja świadectw szkolnych,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja delegacji służbowych,
- plany i sprawozdania,
- księga wyjść,
- archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe, dokumenty księgowe, płacowe, dokumenty wytworzone przez szkołę).
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 818